Skolutflykt

Idag har vi varit på skolutflykt med våra elever, sammanlagt 200 st. Vi åkte i tre sjungande bussar, fyllda med barn. Vi åkte till en ölfabrik och vi trodde ju då att vi skulle få se hur man gör öl. Men icke... Ingen öl blev det, istället badades det i ett vattenfall och lektes för fullt. Inte alls så pjåkigt. Vi fick även sa massor med apor.

Nu är det helg och det tycker vi är otroligt skönt! Vi har inte så mkt planer för helgen, antagligen besök på en kaotiskt stor marknad i stan. Men annars ska vi ta det ganska lugnt.

Vi har även blivit bjudna på knarkmuffins idag (inte av våra elever dock!), men vi tackade artigt nej..




1. Vara elever vid ett vattenfall.
2. Vara goa lararkollegor.
3. Har spajjas det pa eleverna (Obasanjo sitter pa huk for att inte synas..)
4. Lunchdags



1. Elever..
2. Ytterliga en bild pa vara gofrascha kollegor
3.
Becka och R2, "gar svea vagen fram, pa tryckt avstand, men sa nara de kan.."
4. Behaglig natur, gront






Dagens hälsning: Vara båda pappor och mammor, lillebroder, storebroder, storasystrar (+ respektive).

Salaam!

Kommentarer
Postat av: Martin

"gar svea vagen fram, pa tryckt avstand, men sa nara de kan.."

Ha, ha, ha! Becka, hoppas du behandlade R2 bättre än mannen i sången.

2010-03-19 @ 17:48:09
Postat av: becka

haha, ja det gjorde jag.

blir det mkt oscar lyssnande for dig? det hoppas jag allt /becka

2010-03-20 @ 12:20:45
Postat av: karolina

alltså jag älskar era lärarrockar, det borde ju införas i sverige:) om jag hade haft mycket pengar och tid hade jag tagit ett flyg imorgon så jag hade fått va med på era, som man kan gissa från bilderna, mycket pedagogiska lektioner. hoppas att ni njuter av sol och brun jord. här hemma missar ni inte så mkt ändå. fast idag har jag faktiskt köpt påskägg och påskliljor så det skulle väl va det då:) frida se till att lära afrikanerna att gå påskkärring, det vet jag att du är bra på:)många kramar till er!

2010-03-23 @ 00:38:05
Postat av: perra

mer uppdateringar.

Nu börjar vi längta efter att höra från er igen

Ni var jätteduktiga på det i 2 dagar!!!

Men nu har det varit lång tystnad.

Ser oxå fram emot afrikanska påskakärring . skicka bild på det fast massajer räknas inte

2010-03-28 @ 19:44:59
Postat av: miriam

hoppas ni mår bra tjejer !!! :D kraaaaam

2010-03-30 @ 21:18:34
URL: http://foryourhoney.blogg.se/
Postat av: Britta

Skönt att prata med Dig min älskling!!!

2010-05-12 @ 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0